The Natural Bond Circle of Trust


Miki: Läääget! Mr. Majestic!

Majestic Flow: Yo Miki! Vad händer? Vad gör du här?

Miki: Jag är ute på business så där du vet!

Majestic Flow: Fett ju.

Miki: Så! Har du hört?

Majestic Flow: Hört vad?

Miki: Har du inte hört?

Majestic Flow: Hört vaddå?

Miki: Så du har alltså inte hört?

Majestic Flow: Nej. Vad?

Miki: Om Viet-Naam! Han är skitsur på dig!

Majestic Flow: Varför då?

Miki: För filmen du la upp du vet!

Majestic Flow: Hahaha!

Miki: Nej, på riktigt alltså! Han är skitsur Viet-Naam!

Majestic Flow: Varför då? Ingen annan blev sur.

Miki: Ja! Men Viet-Naam är skitsur!

Majestic Flow: Jaha.

Miki: Han säger att det är bull stil sådär!

Majestic Flow: Men det var ju feta dance moves ju!

Miki: Ja! Men så tycker inte Viet-Naam! Han tycker det inte var fett!

Majestic Flow: Jaha.

Miki: Han säger att dom ska möte om det nu!

Majestic Flow: Vem ska ha möte?

Miki: Natural Bond så klart! Vem tror du annars?

Majestic Flow: Ska Natural Bond ha möte?

Miki: Ja! Det är väl klart! Förstår du inte?

Majestic Flow: Förstår jag inte vad?

Miki: Att Viet-Naam är sur på dig och har kallat till möte!

Majestic Flow: Med Natural Bond?

Miki: Exakt så!

Majestic Flow: Hahaha!

Miki: Skratta inte! Det är inget att skratta åt!

Majestic Flow: Hahaha!

Miki: Så nu ska dom ha viktigt Natural Bond möte och diskutera sådär!

Majestic Flow: Vad ska dom diskutera?

Miki: Dom ska diskutera sådär om filmen du vet. Och hur dom ska ta ställning till det!

Majestic Flow: Ta ställning till en film där Viet-Naam dansar i 30 sekunder?

Miki: Exakt så Mr. Majestic! Du vet dom hade pratat om innan att eventuellt ta in dig på prov i Natural Bond cirkeln. Men nu vet dom inte!

Majestic Flow: In på prov i Natural Bond? Är det så det funkar?

Miki: Det är exakt så det funkar!

Majestic Flow: Men du är ju inte med i Natural Bond Miki.

Miki: Nej, men jag är i cirkeln!

Majestic Flow: Vilken cirkel?

Miki: The Natural Bond Circle of Trust!

Majestic Flow: Vad är det för något?

Miki: Det är just det jag menar! Du vet inte ens!

Majestic Flow: Förklara då.

Miki: Såhär! Såhär är det! Natural Bond, ja, du vet Natural Bond.

Majestic Flow: Ja.

Miki: Det är ju alla dom, Stresset, Sleepy, PeeWee, Thomas, Viet-Naam, Eyen, Taro och alla dom där!

Majestic Flow: Det vet jag mycket väl, ja.

Miki: Och sen har vi ju cirkeln sådär. Det är dom som inte är med i själva Natural Bond, men som är med i The Natural Bond Circle of Trust! Och det är ganska många andra. Det är jättemånga. Många olika. Jag är en av dom!

Majestic Flow: Ok..

Miki: Ja, och du vet när dom har sina möten, då..

Majestic Flow: Vilka möten?

Miki: Natural Bond möten så klart!

Majestic Flow: Just det.

Miki: Ja, i alla fall! När dom har sina möten, så får vi andra som är i cirkeln ibland följa med dom! Men efter mötet är slut! Så när dom haft sin sit-down sådär, då får vi alla sms och måste man komma till dom inom 15 minuter! Annars åker man ur cirkeln!

Majestic Flow: Va?

Miki: Detta är väldigt viktigt! Mycket viktigt! Man har 15 minuter! Och det spelar ingen roll var man är eller vad man gör sådär. Man måste komma till dom direkt!

Majestic Flow: Har jag aldrig hört talas om.

Miki: Konstigt? Nej! Du är ju inte med i cirkeln! Så det är inte så konstigt! Att du inte vet detta!

Majestic Flow: Nej..

Miki: Nu hade dom i alla fall pratat om att ta med dig i cirkeln, det sa Petter till mig sådär förra veckan. Men! Nu när du la upp den där filmen, sätter Viet-Naam käppar i hjulet! Den enda som backar upp dig är PeeWee!

Majestic Flow: Fett att PeeWee backar upp i alla fall..

Miki: Ja, men det gör han ju alltid men skit i det nu! Detta är viktigt! Och nu har Viet-Naam kallat till möte! Så nu kanske det inte blir något för dig!

Majestic Flow: Ok.. men vad är poängen med cirkeln? Vad får man liksom?

Miki: Vad man får? Man får vara med i The Natural Bond Circle of Trust son! Det är vad man får! Och hur fett är inte det? Egentligen!

Majestic Flow: Men alltså, vad är poängen?

Miki: The point is Mr. Majestic! Att man är med i cirkeln! Och du är inte där min vän! Du är inte där!

Majestic Flow: Jag vet det nu.

Miki: Och om man är med i cirkeln, och trillar ur den..

Majestic Flow: Hur trillar man ur cirkeln?

Miki: Vad tror du? Om man lägger upp filmer som du gör kanske? Har du tänkt på det kanske?

Majestic Flow: Men jag visste ju inte ens om cirkeln när jag gjorde filmen.

Miki: Ja! Men det är ju sånt man måste tänka på innan! Och nu har dom skickat hit mig, för att jag ska prata med dig! Men det är lite hemligt sådär!

Majestic Flow: Vänta nu. Så dom har skickat hit dig?

Miki: Ja! Dom har skickat hit mig.

Majestic Flow: Varför?

Miki: Varför? Varför? För att du håller på att hamna utanför cirkeln!

Majestic Flow: Men jag har ju aldrig ens varit i cirkeln?

Miki: Exakt! Men du trillar ju ut innan du ens kom in i cirkeln!

Majestic Flow: Nu hänger jag inte med..

Miki: Hänger du inte med? Damnit! Hur kan du inte hänga med! Jag har ju förklarat detta för dig på det enklaste sätt man kan förklara på!

Majestic Flow: Ok. Jag fattar.

Miki: Så! Vad ska du göra då?

Majestic Flow: Vad jag ska göra? Hur ska jag veta det? Vad gör man?

Miki: Vad man gör! Man får se till att inte göra om det!

Majestic Flow: Vad ska man inte göra om?

Miki: Lägga upp unapproved filmer och bilder sådär som du gör! Unapproved son! Man måste approva allt i cirkeln! Varje gång!

Majestic Flow: Varje gång?

Miki: Varje gång! Så! Nu vet du det! Nu har jag gjort vad jag skulle göra här!

Majestic Flow: Jaha..

Miki: Nu får vi se vad dom säger!

Majestic Flow: Dom?

Miki: Natural Bond! Vi får sen vad Natural Bond säger om detta nu!

Majestic Flow: Jaha.

Miki: Nu är jag out! Jag är out nu son! Jag ringer dig sen! Ska du ut ikväll?

Majestic Flow: Det är ju tisdag?

Miki: Jaha, och? Och? Det är tisdag och det betyder Berns! DJ Viet-Naam spelar på tisdagar på Berns!

Majestic Flow: Just det..

Miki: Men! Kanske inte läge för dig att gå dit!

Majestic Flow: Nähä..

Miki: Låt dom ha sitt möte så får vi se sen! Du kanske kan komma nästa tisdag, beroende vad dom säger! You know!

Majestic Flow: Jaja..

Miki: Inget jaja här! They are watching you son!

Majestic Flow: Ok..

Miki: Bra! Då var det avklarat! Jag ringer dig sen, I’m out!

Majestic Flow: Jaha, vi hörs sen.

8 thoughts on “The Natural Bond Circle of Trust

Leave a Reply

