DSB & T.R

dsb_3

Jag hittade en gammal MiniDisc jag en gång fick av Marcus Saxell, som inhåller lite klassiker. Däribland Fuck A Topic med Down South Ballers, en låt som var med på DJ Taros Ännu En Gång mixtape från 2001, och som även skulle dykt upp på Fucking Eslöv, ett T.R mixtape som aldrig släpptes. På samma MiniDisc fanns även Upp Med Fingret, även den skulle varit med på Fucking Eslöv. men som återfanns på ett Kojak mixtape, och som b-sida på T.Rs självbetitlade tolva från 2002. Jag vill minnas att låtarna spelades in 2000, men släpptes i oika former 2001 och 2002.

Down South Ballers – Fuck A Topic (2001)
Produced by Marcus Saxell.

T.R – Upp Med Fingret (2001)
Producerad av Marcus Saxell.

One thought on “DSB & T.R

  1. Skulle du kunna uploada DSB – Fuck a topic igen?

    Jag har DSB – The Anthem (fatt av M Saxell) and Chords – Pimpin’ with brass knuckless som jag kan byta med!?

Leave a Reply

