New Day, New Year!

promoe_newday
Då var det 2009, inga konstigheter egentligen.

Majestic Flow har mycket på gång för 2009 ska ni veta. För ett tag sedan hängde jag en eftermiddag med Promoe där han berättade om inspelningen av låten Cop Killin’, som kommer upp snart. Och på tal om Promoe, har han nu gett ut en ny låt. Jag har haft den ett par månader och gillar den starkt. Häromdagen fick jag ett e-mail av Promoe som följer.

lägg upp skiten på majestic!
eller är det för newschool?

mårten

Jag svarar direkt här på bloggen.

Jo, Mårten, jag lägger upp låten även om den egentligen är för newschool och strider lite mot Majestic Flows principer. Men eftersom du under förra året hjälpt mig med min träning och kost så lägger jag upp den.

Promoe – New Day ( 2008 )
Produced by Astma & Rocwell.

För er som inte vet är Promoe lite av Majestic Flows personliga tränare på det vis att han ger mig tips och råd om hur jag ska träna för att vara i bra shape. Promoe ger mig även recept på kost som han menar är bra för hälsan. Därför tycker jag det inte är mer än rätt att lägga upp hans nya feta låt här. Eller hur?

6 thoughts on “New Day, New Year!

  1. Hahaha vad tycker MF om Promoes kostråd då?

    Denna låten är sjukligt fet, fortsätter han att jobba med Astma & Rocwell så lär vi ha 2009 i sina händer!

  2. Från det ena till det andra. Har för mig att du har lagt upp Thomas Rusiaks låt Legends of the Fall på din sida förut? Har letat som en tok efter den men inte lyckats hitta den…kan du inte lägga upp den på nytt?

  3. Nice blog! När kommer något mer om Rusiak? Legends of the fall och suckerstolvan… Schysst logo förresten, va heter typsnittet på flow-texten?

    keep rocking!

Leave a Reply

